Ga naar inhoud

Rob

Administrators
  • Aantal items

    1512
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    82

Rob won de laatste dag op 17 maart

Rob had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

128 Excellent

2 Volgers

Over Rob

  • Verjaardag 25 september

Extra informatie

  • BoardGameGeek
    rxshorty

Recente bezoekers van dit profiel

966 profielweergaven
  1. Rob

    Crisis Protocol

    © TafelTOP

  2. Rob

    Crisis Protocol

    © TafelTOP

  3. Rob

    Crisis Protocol

    © TafelTOP

  4. Rob

    Crisis Protocol

    © TafelTOP

  5. 0 downloads

    Mission Monday has arrived again! In case you missed the last one, Mission Mondays are where we will be releasing brand new narrative missions for Core Space to download for free. Mission Mondays will return on a regular basis. To stay up to date with the latest game content make sure you subscribe to this blog (link in the bottom right corner) and sign up to our newsletter HERE. Come Out and Play… Like Underworld Infiltration last year, this mission focuses on the Gangers as the main threat. For the first half of the game the Purge will not arrive, and the streets will instead be flooded with hardened criminals. You’ve found yourselves in a bar in the middle of a terrorist attack, and you need to fight your way back to the ship. The Gangers have other ideas though, and will be locking doors in your face and even disengaging your ship’s airlock! This mission makes use of the Shootout at Zed’s expansion. This mission was based on a submission from Stuart King. Thanks Stuart! If anyone else has a mission they would like to see featured here, send it in to customerservice@battlesystems.co.uk – we look forward to hearing from you! This mission and more will soon be collated and published in a brand-new expansion book along with a new narrative campaign and lots of other exciting content. Make sure you are signed up to our newsletter to get the latest on our new Core Space products when they are released.
  6. Rob

    Crisis Protocol

    Nu met nieuwe mat... en wat Battle Systems decor erbij. Ziet er toch netjes uit!
  7. Rob

    Crisis Protocol

    Is een miniature skirmish game dus ik weet het niet?
  8. Rob

    Crisis Protocol

    De scenery schilderen is zelfs zo erg dat ik er zowaar stop met het schilderen van de shop en de auto's. Dat ga ik niet meer doen daar koop ik liever iets voor wat het vervangt. Rest van het spel is klaar dus nu nog spelen. Ondertussen ook de speelmat binnen via 4 Your Games.
  9. Thema is wel erg cool. Ja het is nu wel de tijd voor solo games helaas...
  10. Rob

    Starlight

    Ja dit spel ziet er echt vet uit... zit bijna alles in!
  11. Rob

    The Edge: Dawnfall

    Ok dit is wel insane hoor... 19 kilo?!?!
  12. Ok cool! Tof thema en redelijk crue als ik het zo mag zien. Mooie bakjes ook.
  13. Rob

    Crisis Protocol

    En nu zijn alle miniaturen klaar... tijd voor nieuwe dus... Ik zou graag nog rocket en root willen doktor strange. Dat zijn toch wel toffe karakters.
  14. Soms kom je een spel tegen en daar denk je van ja dat wil ik spelen! Blijkbaar was dat mij en @Lindoras gebeurd met Sails of Glory van Aresgames. Alleen waren we hem beide vergeten dat we deze in pre-order hadden geplaatst bij 4 Your Games... Dus toen we een berichtje kregen van zowel Kevin als Maico dat er een spel binnen was voor ons ging er langzaam een lampje branden. Uhmmm ja klopt deze pre-order hebben we bijna een jaar geleden gedaan! Helemaal vergeten! Maar hoe speelt het ook al weer? Dus na wat filmpjes gekeken te hebben de basegame van Sails of Glory gekocht inclusief 3 extra schepen. Ja dit spel is tof! Boten, prepainted mini's, geen dobbelstenen maar damage counters. Zin in! Base game uitgepakt en gepunched en er zitten een berg tokens bij maar geen damage counter bags zoals dat zo mooi genoemd wordt. Deze maar even scoren, dus hoppa weer wat Euro's richting Sails of Glory, maar dan waar speel je op? "Hebben wij een watermat in de groep?" hoorde ik mezelf zeggen, Antwoord was nee... Dus ook daar de officiele Sails of Glory mat gehaald. Ondertussen al heel wat Euro's in het spel gestopt maar nog niet gespeeld. Uiteindelijk is het gespeeld met Isayah met de eenvoudige regels. Isayah leek het eerst niet erg leuk maar na een rondje of 2 begon hij het spel te zien en maakte hij gretig gebruik van zijn kanons. We hebben het niet helemaal goed gespeeld maar we hadden een toffe game! Regelmatig schoten we op elkaar en het mooie is dat je tokens van het soort wapen uit de damage token bag pakt. Stel dat we beide schoten met de kanonnen op medium range (Geel) pak je het aantal tokens wat het schip wat op je schiet schade doet. Isayah zijn schoten leverde 6 damage tokens op, die van mij 7. Ik pakte 6 tokens uit de token bag, helaas weinig 0 tokens en flink wat schade tokens met 2 en 3 maar ook wat crew die verloren zijn gegaan. Isayah daarin tegen had een aantal 0 tokens maar kreeg wel wat schade maar lang niet zoveel als ik. Uiteindelijk was ik mijn grootste schip kwijt en zat Isayah mijn laatste schip op de hielen. Het koste mij uiteindelijk de overwinning toen ik met mijn planning met de zijde zonder geladen kanonnen naast Isayah vaarde. Isayah schoot en ik moest toezien hoe ik ten onder ging zonder ook maar een schot terug te vuren. Ja dit spel is erg tof! DIt mag van mij vaker op tafel komen.
  15. Rob

    KLASK

    The KLASK game board is shaped like a ball field with two deep holes functioning as goals in each end of the field. In the middle of the field, three white magnetic pieces serve as "obstacles" – do NOT attract them to your own gaming piece! Your gaming piece is a black magnet. You control it by holding a large magnet under the board. This magnet is connected to a small magnet placed on the field. The purpose of the game is to push the small, red ball around on the field with your magnet/gaming piece, shoot the ball past the obstacles and your opponent and into the goal hole (Klask). It’s so much fun when your opponent suddenly is covered in white obstacles or you drop your gaming piece into the goal – something which might happen if you get a little too eager! Place the game board on a table between the two players. Place the three white magnetic pieces on the white fields on the board. Put two coins in each point slot next to the "0". Each player has a black magnetic gaming piece in two parts. Place the short (thin) part on top of the board and the long (thick) part under the board in such a way, so the two parts “catch” each other. Place the ball in the corner start field. Steer it with the black gaming pieces. The youngest player starts the game. You score a point if: The ball ends in your opponent's hole and stays in the hole. Two or all of the three white magnetic pieces stick to your opponent's gaming piece. The opponent accidentally pulls their gaming piece into their own goal hole. If the opponent loses their gaming piece. Each time you get a point, you must move your coin one point forward in the point slot. The player who first reaches the KLASK field wins. During the game: If one of the white magnetic pieces sticks to a gaming piece, the game continues; if two of the white magnetic pieces stick to one gaming piece, the opponent gets one point. If the ball falls over the edges of the board, you must place the ball in the corner start field in the half from which the ball fell. If one or more white magnetic pieces fall over the edges of the board, the game continues. Each time a player scores a point, you must put the white magnetic pieces back on the white fields on the board, and the player who did not score a point places the ball in their corner start field.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...