Jump to content

TOP 3 MEEST GESPEELDE SPELLEN - JUNI 2019

Lindoras
 Share

Recommended Posts

Iedere maand spelen de leden van TafelTOP meerdere verschillende spellen.
Deze spellen worden in verschillend samengestelde gezelschappen gespeeld:
tijdens de bordspelavond op vrijdag bij 4YourGames in Dordrecht
tijdens de woensdagavond in het thuishonk in Made
of op andere tijdstippen en/of  elders.

Hier kun je je persoonlijke top 3 van gespeelde spellen per maand.plaatsen.
Verwacht dat de lijstjes zeer uit een zullen lopen en grote diversiteit zicht baar wordt.
Voor ieder wat wils...

De maand juni is een echte record solo spelende maand geweest.
Heb 97 keer een spel gespeeld en in totaal slechts 10 verschillende spellen.
Nog opvallend detaild: alle 30 dagen van deze maand minimaal 1 x een spel gespeeld.
Mijn top 3 ziet er als volgt uit:

1. The Lord of the Rings: The Card Game
  2. Memoir '44
  3. Getaway Driver

Een bijzondere vermelding geldt One Deck Dungeon.
Dit heb ik deze maand maar liefst 67 keer gespeeld.
Gemiddeld duurde een spel 90 minuten!!!
Heb er zelfs de toppositie bij BoardGameGeek bereikt.
(Zie afbeelding)

BGG67.thumb.png.ea4f6505e6723bdd973c1399f5311a08.png

• Like 1

Lekker bezig hoor Lindoras! 🙂 
Juni was een goede maand met bordspellen spelen. 😄 

Zo'n 19 plays waarvan 4 keer mijn favoriete game: Core Space.
Dus hier mijn top 3.

1. Core Space
  2. Tower of Madness
  3. Tiny Epic Zombies

Met een eervolle vermelding: Getaway Driver. 

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Afgelopen weekend zijn we (Isayah, Ruud en ik) even door de uitbreidingen heen gegaan van Core Space: First Born.  Er zit een berg met nieuw speelgoed in en we zijn weer lekker hyped! Dat is mooi... nu weer in alles in elkaar zetten en nog veels te veel miniaturen schilderen... Ondertussen ook maar een bezoekje gedaan aan Feldherr want ja het past niet meer. 😅
    • December een aantal grote spellen gespeeld... en eigenlijk veelal leuke en goede games! Uprising: The Curse of the Emperor World of Warcraft: Wrath of the Lich King The Great Wall En een aantal aanraders: Enchanters Diamant / Sonic the Card game
    • Iedere maand spelen de leden van TafelTOP meerdere verschillende spellen. Deze spellen worden in verschillend samengestelde gezelschappen gespeeld: tijdens de bordspelavond op vrijdag bij 4YourGames in Dordrecht tijdens de woensdagavond in het thuishonk in Made of op andere tijdstippen en/of  elders. Hier kun je je persoonlijke top 3 of 9 van de best gespeelde spellen per maand.plaatsen. Verwacht dat de lijstjes zeer uit een zullen lopen en grote diversiteit zicht baar wordt. Voor ieder wat wils...
    • Dangerous Days heb ik al even binnen en is ondertussen ook al weer gespeeld.  Ook meegedaan met de laatste Kickstarter en een beetje all out gegaan...
    • Hi @Daan Mooie lijst met games! Zag 2 whislist games in je lijst staan die ik hier heb staan en weg wil doen. Dus mocht je interesse hebben in: Arcadia Quest Starcadia Quest Descent: Journeys in the Dark second edition Laat maar weten 😉 Die kunnen voor een vriendelijk prijsje weg.  
  • Create New...