Rob 138 Geplaatst: 4 februari 2019 Share Geplaatst: 4 februari 2019 Dit was een KickStarter van eind 2017 maar ik heb van het weekend de preorder gedaan. Ze hopen dat het spel vanaf maart dit jaar verstuurd kan worden. Ik ben in ieder geval hyped! Dit is een miniature game maar dan met een soort van bord. Het bord is een mat met 3D scenery gemaakt van karton, erg tof gedaan. Daarnaast zijn er nog een aantal unieke elementen: NPC's Cooperatief Player boards Setting: Je bent een bende smokkelaars die van alles willen stelen verkopen. Tijdens je missies kom je de Galatic Force (politie) tegen die je dwars kan zitten als je opvalt. Ook kom je NPC's tegen dat kunnen handeleren kunnen zijn maar ook mensen die zich bij je aansluiten. Dit alles speelt zich af in de toekomst maar dat moest wel duidelijk zijn met het Sci-Fi thema. Nog een aantal maandjes wachten en we kunnen! --- update Character generator!: https://boardgames.tail-wind.de/wp-content/uploads/CoreSpace/CharacterSheet/ 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 8 februari 2019 Auteur Share Geplaatst: 8 februari 2019 Update vanuit Battle Systems. De eerste boot met spullen uit China moet aankomen rond 5 maart, de tweede een paar weken later. Ze verwachten dat eerst de KickStarter verstuurd worden in de derde week van maart om daarna de pre-orders te versturen. Dus nog even wachten... Blog post van Battle Systems Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 9 april 2019 Auteur Share Geplaatst: 9 april 2019 Hij is onderweg! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lindoras 247 Geplaatst: 10 april 2019 Share Geplaatst: 10 april 2019 Ja zeg, wil die vanavond gewoon spelen.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 11 april 2019 Auteur Share Geplaatst: 11 april 2019 Hoop dat hij volgende week binnen is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 15 april 2019 Auteur Share Geplaatst: 15 april 2019 Ondertussen al gespeeld... Samen met @Lindoras @YuYu en @Deluxe Roelbook hebben we de zaterdag opgeofferd om het spel te leren. Een lange zit van 4 uur... waarvoor bedankt dat jullie mee wilde doen! Zelf vind ik het ontzettend tof om te spelen en hoop ik dat dan ook dat dit een spel gaat worden waarvan de campaign van kunnen gaan spelen, of dit met 4 handig is weet ik niet maar goed... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 15 april 2019 Auteur Share Geplaatst: 15 april 2019 Ondertussen ook begonnen met schilderen... Is wat werk... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 17 april 2019 Auteur Share Geplaatst: 17 april 2019 En we zijn weer wat verder gekomen afgelopen avond. Dit keer met hulp van de Hobby Holder die ook binnengekomen is. Werkt erg fijn! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 20 april 2019 Auteur Share Geplaatst: 20 april 2019 Weer wat verder met schilderen. De harvestors zijn klaar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 24 april 2019 Auteur Share Geplaatst: 24 april 2019 En de devastator ook klaar. Weer quick paintjob, niet geheel tevreden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 29 april 2019 Auteur Share Geplaatst: 29 april 2019 De eerste Kickstarter sets zijn nu te preorderen... Ook een etra rulerset! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 21 mei 2019 Auteur Share Geplaatst: 21 mei 2019 Ik ben weer wat verder met schilderen. Wel heb ik officieel opgegeven deze miniaturen echt mooi te schilderen... De mini's zijn ok genoeg maar ik het geduld niet opbrengen hahaha... Maar omdat ze ook ok zijn in plaats van super gedetailleerd is het lastig om ze echt mooi te krijgen. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 23 mei 2019 Auteur Share Geplaatst: 23 mei 2019 Base set is klaar met schilderen. De bovenste 3 zijn al van de de 3 extra crews... Vandaag weer 1tje soort van af. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 27 mei 2019 Auteur Share Geplaatst: 27 mei 2019 Ik moet nog 8 poppetjes. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 28 mei 2019 Auteur Share Geplaatst: 28 mei 2019 En we zijn vandaag weer wat dichterbij het eind resultaat. Nog 4 te gaan. Overzicht met foto's met nog 4 zwarte poppetjes ertussen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lindoras 247 Geplaatst: 29 mei 2019 Share Geplaatst: 29 mei 2019 He wordt zo een heel leger... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 31 mei 2019 Auteur Share Geplaatst: 31 mei 2019 Core Space is voor nu klaar... er komt in juli weer een uitbreiding binnen maar goed... Op zich tevreden is het wel echt speedpainting geweest want ik wil gewoon spelen. En dat... dat wordt dinsdag! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 6 juni 2019 Auteur Share Geplaatst: 6 juni 2019 Afgelopen dinsdag weer Core Space gespeeld! Was erg tof! Vandaag ook nog een uitbreiding binnengekregen en wat extra items/ruler. Extra Purge!!!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 17 juni 2019 Auteur Share Geplaatst: 17 juni 2019 Ondertussen begonnen met schilderen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 8 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst: 8 augustus 2019 Had de Kickstarter gebacked van battlesystems met het fantasy terrain.... maar bij de pledge manager aangekomen was er de optie om de Core Space Kickstarter editie te kiezen. Dus dan maar geen terrain. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 9 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst: 9 augustus 2019 Vandaag ineens een pakketje binnen met uitbreidingen die nog in pre-order stonden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 17 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst: 17 augustus 2019 Deze week bijna de iedere dag een pot Core Space gespeeld! Mijn pete kind en me broer zijn nu ook verslaafd aan Core Space. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lindoras 247 Geplaatst: 18 augustus 2019 Share Geplaatst: 18 augustus 2019 Tja, goede zet. We kunnen nog wel mensen verslaafd maken aan spellen.... 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 18 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst: 18 augustus 2019 Zeker waar!!! Nu weer verder schilderen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rob 138 Geplaatst: 22 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst: 22 augustus 2019 Deze week geslapen in een hotel. In de avond lekker schilderen. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten